דירוג 100 המותגים המובילים בישראל
כמדי שנה יש את מדד המותגים בארץ, כאשר בודקים למעשה אותנו, איזה מותג הכי השפיע עלינו במשך השנה. הדבר המעניין בדירוג המותגים הוא הנושאים שנבחנים.
כאשר בוחנים פרמטרים עיקריים
1. הערכת המותג
2. על איזה מותג אתה סומך
שימו לב כמה זה חשוב שיעריכו ויסמכו עליכם וכל עסק יכול להיות מותג ברגע שתתמקדו בשני הפרמטרים האלה זה בהחלט ישנה את העסק.
נסו לחשוב כבר עכשיו איך אתם יכולים להעניק ערך והרגשת בטחון ללקוח החדש שלכם.
על מנת להיות בתודעת הלקוח צריכים לבנות סט ערכים לחברה שלכם צריך להיות ישר, הגון והוגן. כמובן שיש עוד ערכים נוספים.
שימו לב שערך זה לא דבר פיזי זה אלמנטים רגשיים שמועברים על ידי מסרים פיזיים כגון רכבי החברה, כוסות השתיה, נראות המשרדים, הניחוח במשרד ועוד..
האם הייתם מצפים לרכוש רכב יוקרה במשרד ישן?
תהליך שהלקוח מקבל חייב להיות מותאם לסט הערכים שקבעתם, חוויה מהמפגש הראשוני שלו בחברה שלכם ועד המפגש שלו עם איש המכירות, חווית הרכישה, מענה שירות ההחזרות שלכם.
יש המון פרמטרים ויזואליים להעברת רגשות.
משימה לביצוע: רשמו בשפה חופשית את הערכים שאתם מעניקים ללקוח.
שאלות למיקוד ערכים:
1. מהו הפתרון שאנחנו מציעים ללקוח?
2. איזו בעיה אנחנו פותרים?
3. איך הפתרון שלנו עוזר ללקוח לפתור את הבעיה המרכזית שלו?
זכרו, רק עשיה מקדמת.
בהצלחה