כל מי שהגיע לסניף הדואר בקניון הפסגה שהוא הסניף היחיד בכל פסגת זאב, שמונה מעל 50 אלף תושבים ומגיעים אליו גם מהשכונות הערביות הסמוכות, מכיר את התורים הארוכים מחוץ לחנות וכך גם את זמני ההמתנה הארוכים שנובעים משעות הפתיחה הקצרות, מצוקת כח אדם ובה מספר בודד של פקידים ועמדות לא מאויישות, כל אלו הכניסו את הפסגה לרשימה המכובדת כביכול של הסניפים שבהם ממתינים הכי הרבה זמן לקבל דואר בכל רחבי הארץ.
הרשימה נעשתה אחרי בדיקה מקיפה של משרד התקשורת בסניפי דואר ברחבי הארץ במדידה יומית של זמני ההמתנה בסניפים לאורך למעלה משלושה חודשים.
התוצאות העלו תמונה מדאיגה לגבי 33 יחידות שבהן נמדדו זמני המתנה חריגים במיוחד של מעל ל-20 דקות, ובחלק מהמקרים אף 70 דקות המתנה לקבלת שירות.
עם זאת יש גם נקודת אור בחלק מהסניפים: זמני ההמתנה ברוב יחידות הדואר השתפרו וירדו לכ-8 דקות בממוצע בעקבות המעבר של הדואר למתן שירות למזמינים תורים מראש בלבד.
כתוצאה מכך, נמסר ש"שר התקשורת יועז הנדל פנה לדואר וביקש מההנהלה לבחון את התנהלות הסניפים שבהם התגלו חריגות בזמני ההמתנה ולדאוג לטיפול מיידי בהן, כאשר המשרד יבצע בדיקה נוספת שלהם בתוך 90 ימים. זמן ההמתנה הממוצע אינו אמור לעלות על 10 דקות, בהתאם לרישיונה של חברת הדואר."
בין ההוראות לסניפים האלו ניתן למצוא הנחיות כמו ניהול תורים באמצעות זימון תור מראש, הרחבת שעות הפעילות של היחידות, הרחבת עמדות השירות לציבור ביחידות ואיושן באופן מלא לאורך כל ימי ושעות הפעילות ועוד.
אגב בשכונות הסמוכות לפסגה דווקא יש התקדמות. בין הסניפים שבהם נרשם שיפור משמעותי בזמני ההמתנה ציינו במשרד התקשורת את סניפי הגבעה הצרפתית ונווה יעקב.