אז איך אנחנו בוחרים את המסעדה ואיך אנחנו בוחרים מאיזה חברה לרכוש את המוצר שמתחשק לנו או את חטיף הבוטנים? הבחירה שלנו לא רציונאלית, תנסו לתאר את החשיבה שלכם לפני רכישה. האם אתם בודקים את המוצר, את חוות הדעת שלו או את המחיר? סביר להניח שאת כל הפרמטרים, אבל הדבר שהכי ישכנע אתכם לרכוש זה חוות הדעת, לשאול מכרים שרכשו, חוות דעת באינטרנט או המוצר הנמכר ביותר. המטרה שלנו זה להפוך להיות משפיעים על הקהל שלנו ובכך ניצור שיווק רשתי קל. אז איך עושים את זה כהתחלה? בחרו את המוצר שהכי מתאים לכם להרוויח. רשמו את הדברים שאכפת ללקוח שלכם ממנו. לדוגמה: שירות, משלוח מהיר, מחיר, נראות המוצר. במידה והמשלוח המהיר מעניין את הלקוח אז תיפנו במסר ברור שהמשלוח שלכם מהיר תציינו שעות הגעה, תמיד מספרים מעבירים מסר ברור "השולחן אצלך בבית עד 6 שעות". כשאני משווק את הלקוחות אני בודק איפה יכולה להיות הפירצה של הלקוחות שלהם, בוחר את הטענות החזקות ביותר ומעביר את האפשרויות הכי ברורות שאנחנו פותרים ללקוח. בהצלחה שלכם ובשבילכם יהונתן אייכנטל