החשיבה על האדם שעומד מולכם יכולה לשנות את התקשורת שלכם אחד כלפי השני ובכך תהיה לכם את ההבנה מה הרצון של האדם המשוחח איתכם.
שמתרגמים את זה למכירות זה אומר להבין את הפתרון שהלקוח רוצה להשיג, במידה והלקוח פנה אליך תשאל שאלה שיכולה לעזור לך להבין אותו.
לדוגמה: לקוח שפונה אליי בבקשה לקדם את העסק שלו בדיגיטל אני שואל אותו מה המטרה שאתה רוצה לפרסם בדיגיטל? תשובה: אני רוצה נראות ברשת. עכשיו אני יכול להבין את הפתרון שהוא מחפש ממני וככה אני יכול לעזור לו בבעיה שלו.
ההבנה של הפתרון שאתם צריכים להעניק ללקוח שלכם יכולה להכפיל לכם מכירות ומאפשרת לכם להעלות את סכום המכירה.
שזר כלה יכול לעלות 300 ₪ וזר רגיל יכול לעלות 50 ₪ אין באמת הבדל בפרחים יש הבדל בפתרון שהלקוח רוצה וברגע שאני נותן לו את הפתרון האידיאלי זה מאפשר לי גם להעלות מחיר ובכך להגדיל את ההכנסות.
יש דרך נוספת לשכנע אנשים, מחקר מעניין שראיתי עד כמה הסביבה שאנחנו נמצאים יכולה להשפיע על קבלת ההחלטות שלנו.
נתנו לאדם שאלה וביקשו ממנו לשאול אותה אנשים שעוברים ליד בית קפה, חנות אופנה, ובנק.
השאלה הייתה "האם היית מוכן לשמוע איך להשקיע במניות?"
אחוזי הענות הגבוהים היו ליד הבנק משום שאנשים שהיו ליד הבנק היו בתודעה של כסף.
ולכן הסביבה חשובה מאד. שאתם רוצים לסגור עסקאות חשוב שתפגשו את הלקוחות שלכם במקום מרשים אם זה המשרד שלכם או פגישה במסעדה יוקרתית.
בהצלחה