כזכור לפני מספר שבועות פרסמנו באתר בנוגע לתלונות התושבים בפסגת זאב על ניפוח חשבונות מים מאז החלפת המונים החדשים, שבהם אין מערכת אל חוזר שגורמת למים לחזור אחורה ולכן הם נמדדים פעמיים, בחברת הגיחון טוענים כי אכן אין במונים החדשים ״אל חוזר״ אך דבר זה אינו פוגע באמינות המדידה ושהם פועלים על פי נהלי רשות המים שאישרו את המונים החדשים.
בוצעה פנייה של חבר הנהלת המנהל הקהילתי מר יהונתן לוי לחברת הגיחון הם מנסים להבין האם מדובר בתופעה כללית ובודקים בכמה נקודות את הצריכה העודפת על זה נקבל תשובות בהמשך
בתוכנית הכל כלול עם סיון כהן לאחרונה העלו כתבה על הנושא האם מדי המיים מזייפים?
אריה קינג סגן ראש העיר וממונה על המינהלים הקהילתיים ואיכות הסביבה כותב בדף הפייסבוק שלו:
לאחר שנפגשתי עם מנכ"ל 'הגיחון', חיים גבאי ועם יו"ר הגיחון אבי בלישנקוב, הם החליטו לפתוח תיבת דוא"ל ייעודית לבירורים אודות ההודעות על "צריכת מים משותפת גבוהה".
רישמו את הדוא"ל, כל שעליכם לעשות זה לשלוח העתק מהחשבון התקופתי שבו מופיעה ההודעה המרגיזה, ותציינו את הסיבה מדוע זה לא נראה לכם הגיוני, ציינו דרכי התקשרות עמכם.
'הגיחון' מתחייבים למענה לכל פונה בתוך 72 שעות לכל היותר.
זו הכתובת הייעודית לבירורים בנוגע לצריכה המשותפת.
meshutefet@hagihon.co.il
מי שלא יקבל מענה בתוך 72 שעות ממשלוח המייל, מתבקש ליצור עמי קשר ישירות,דרך הפייסבוק/אימייל/משרדי בעירייה.
Arking@Jerusalem.muni.il
026295759