האם "כל פעילות" בעסק מתאימה באמת לשיווק?
כן.
מרגע שהלקוח יוצר מפגש עם העסק שלך זאת פעילות שיווקית
שאתה חייב להשקיעה בה.
אנשים נוטים לחשוב שרק מוצרי הקד"מ שהם מחלקים בכנס זה פעילות שיווקית.
אז נדייק, שהחשבונית שלך היא שיווק, המשרד שלך הוא שיווק, המרכזייה שלך היא שיווק, העובדים שלך הם שיווק, המפגש של הלקוח הפוטנציאלי עם המותג שלך.
הלקוחות שלכם רוצים תשומת לב ברגע שהם מקבלים את זה הם הלקוחות שלכם.
אז איך מביאים תשומת לב?
להביא תשומת לב אפשר רק אחרי שאתה ממש מבין למי אתה רוצה לתת תשומת לב ולמה חשוב לך לתת לו את זה.
תתחיל להבין דרך הקרובים שלך, למה חשוב לך לתת להם תשומת לב?
חשוב לך שיעריכו אותך. אתה מעריך אותם על מה שהם עושים עבורך.
עכשיו תתרגם את זה ללקוחות שלך.
חשוב לי לתת ללקוח תשומת לב כי אני יודע שהמוצר שלי יכול לעזור לו להיות במקום שהוא רוצה להיות.
לדוגמה:
מעצב פנים – חשוב לי שהלקוחות יגשימו את החלום שלהם.
בונה אתרים – חשוב לי שהלקוחות שלי יציגו את השליחות / עשיה שלהם ללקוחות שלהם בדרך מקצועית.
יועץ זוגי- חשוב לי שהלקוחות שלי יממשו את הרגשות שלהם.
אחרי שהבנת מה התשומת לב שהלקוחות שלך צריכים אתה מתחיל לשדר להם את זה דרך כל פעילות בעסק.
אז אם דיברנו על מרכזיה, הג'ינגל שלך יהיה עם מסר מאד ברור מה הם מקבלים אצלך.
אם אתה מעצב פנים החשבונית שלך יכולה לשדר שאצלך מגשימים חלומות על ידי עיצוב של הגשמת חלומות.
מוזמנים לשתף מה חשוב לכם..
בהצלחה
שלכם ובשבילכם
יהונתן אייכנטל
Promoted
לעשות. להשיג. להיות